روش نوشتن شعار تبلیغاتی جذاب و تأثیرگذار

چگونه یک شعار تبلیغاتی جذاب و تأثیرگذار بنویسیم؟ روش نوشتن شعار تبلیغاتی جذاب و تأثیرگذار

در این مقاله به نحوه نوشتن بهترین شعار تبلیغاتی جذاب و تاثیرگذار برای کسب و کار می‌پردازیم. چگونه شعار سازمانی بسازیم یا چگونه شعار تبلیغاتی بنویسیم ؟ شعار، جزیی از صورت و وجهه‌ی کسب و کار شماست و مانند ویترین و تابلوی کسب و کار شما عمل می‌کند. چطور می‌شود که تابلوی یک کسب و کار را نادیده گرفت یا کم شمرد؟ تصور کنید فروشگاهی که فضای داخلی را با طراحی زیبا و چشم‌نوازی، رونق داده اما برای سردر فروشگاه، از یک تابلوی معمولی بدون لوگو یا شعار استفاده کرده است. مسلماً مشتری با دیدن یک تابلوی خالی از جذابیت، قدم به سمت داخل فروشگاه بر نمی‌دارد.

درصورتیکه در زمینه شعار سازمانی کسب و کار خود نیاز به راهنمایی دارید به صفحه مشاوره تبلیغات و برندینگ مدیرنو مراجعه کنید.

 

شعار چیست؟

به بیان ساده، یک جزء اساسی از بازاریابی، تبلیغات و برندسازی است.

شعار فقط چند کلمه زیبا و سرگرم کننده در کنار هم نیست. بلکه یک ابزار استراتژیک است که در دراز مدت، نام تجاری شما را به یاد ماندنی‌تر می‌کند و به محصولات یا خدمات شما اعتبار می‌بخشد.

 

‌تعریف لغوی شعار تبلیغاتی

“یک عبارت کلیدی نشان دهنده یک محصول و یک شرکت است که پیام کلیدی را که می خواهید مصرف کنندگان با برند شما مرتبط کنند، منتقل می‌کند.”

یک شعار جذاب به کسب و کار شما اجازه می دهد تا در خط مقدم بوده و برای مخاطبان در سراسر جهان مرتبط و به یاد ماندنی شود. همچنین راه را برای ویژگی اصلی آن هموار می‌کند: شعارها باید به یاد ماندنی باشند. آنها بینشی در مورد اینکه کسب و کار شما چیست و محصولات یا خدمات شما چگونه برای آنها سودمند است به مردم می‌دهند.

به طور طبیعی، یک شعار باید به برند شما مربوط باشد، اما همچنین باید تصویری نامرئی از آنچه برند شما نمایان می‌کند، ارائه دهد.

بهترین شعار تبلیغاتی شعاریست که نشان دهنده ماهیت کسب و کار شما باشد، یعنی؛ ماموریت و چشم انداز و اهداف آن. اگرچه شعارها اغلب فقط چند کلمه هستند، اما ممکن است ساعت ها، هفته ها یا حتی ماه‌ها طول بکشد تا کامل شوند.

 

چگونه شعار تبلیغاتی بنویسیم و بسازیم ؟

در ادامه در پاسخ به این سوالات که چگونه شعار تبلیغاتی بنویسیم و بسازیم، به ۱۰ راهکار برای نوشتن شعار کسب و کار جذاب و تاثیرگذار میپردازیم.

۱٫ قلب برند خود را درک کنید

شعار شما بسط کسب و کار شماست. یعنی؛ ارزش ها، چشم انداز و اهداف آن.

شعار سازمانی شما با تمام عناصر دیگر برندسازی شما کار می‌کند تا تأثیری ماندگار بر مشتریان ایجاد کند. وقتی شعاری را خلق کرده و توسعه می‌دهید، آن را به یک شعار کوتاه و به یاد ماندنی تبدیل کنید که نشان می‌دهد برند شما چیست و مردم چه چیزی می‌توانند از آن دریافت کنند.

۲٫ بدانید چه چیزی شما را خاص میکند

چه چیزی تجارت شما را خاص میکند؟ چه تفاوتی با رقبا دارید؟

برای ایجاد یک شعار سازمانی موثر باید نقطه فروش منحصر به فرد خود را بدانید. هنگامی که این کار را انجام دادید، می توانید این جمله را در بروشورها یا اساساً در هر ارتباط و کانال بازاریابی تکرار کنید. به ذهن مشتریان تلقین کنید که هیچ کسب و کاری مانند شما وجود ندارد و با خلق شعاری به یاد ماندنی و تاثیرگذار به آن دست یابید.

۳٫ در شعار تبلیغاتی داستان بگویید

فشرده کردن داستان برند شما در چند کلمه می‌تواند چالش برانگیز باشد. انجام این کار آسان نیست، اما اگر بتوانید شعاری بسازید که جوهر داستان برند یا داستان مشتریان شما را به تصویر بکشد، می تواند سود خوبی را به همراه داشته باشد.

۳٫ بازار هدف خود را بشناسید

در حالت ایده آل، مشتریان شما باید احساس کنند که مستقیماً با آنها صحبت می‌کنید.

شما می‌توانید بهترین شعار تبلیغاتی را در کل جهان داشته باشید، اما اگر با مخاطب و بازار هدف شما همسو نباشد، تفاوتی با رقبایتان نخواهید داشت. صرف‌نظر از صنعت، یک شعار کسب و کار خوب به شما کمک می‌کند تا در بین رقبا متمایز شده و مخاطبان مناسب را جذب کنید. یک قانون ساده و خوب اینست که آنرا کوتاه و صریح نگه دارید.

پیشنهاد مطالعه: رقبایتان را خنثی کنید!

۴٫ شعار تبلیغاتی را ساده نگه دارید

چیزی که ایجاد شعارها را دشوار می‌کند اینست که باید یک داستان کامل برند را با استفاده از چند کلمه بیان کنید. به همین دلیل است که باید آنها را بسیار ساده نگه داشته و از کلمات و عبارات روزمره استفاده کنید که کاربران شما به راحتی آن را تشخیص دهند.

۵٫ آن را کلاسیک و جاودانه کنید

شعار شما زمانی موفق است که در آزمون زمان موفق باشد.

برای اطمینان از ماندگاری زمانی، سعی کنید چیزی بسازید که برای سال های آینده مرتبط و به روز باقی بماند. از عبارات یا کلمات موقتی که ده سال بعد هیچ کس آن را درک نخواهد کرد اجتناب کنید.

۶٫ شعار تبلیغاتی خود را جذاب کنید

شعارهای مؤثر طبیعتاً از لحظه‌ای که مردم برای اولین بار آن‌ها را می‌شنوند یا می‌بینند، جذاب هستند. به عنوان مثال: یکی از بهترین و مرتبط ترین شعارها مربوط به نایک “Just Do It” است. به طور طبیعی از زبان خارج می‌شود. کوتاه و تاثیرگذار است.

به یاد داشته باشید، کمتر، بهتر است. اما کمتری که با یک پیام قوی همراه باشد، بهترین است.

۷٫ آن را با صدای برند خود هماهنگ نگه دارید

آیا برند شما شوخ طبع، رسمی، انتزاعی و یا پیچیده است؟

مطمئن شوید که شعار کسب و کار شما با صدای برند شما همسو بوده تا یکپارچگی لازم ایجاد شود. یک لحن خاص به برندسازی شما کمک می کند تا ثابت بماند و به طور موثر با مخاطبان هدف خود صحبت کند.

۸٫ شعار کسب و کار باید مستقل باشد

یکی از سوالات متعددی که هنگام تصمیم گیری در مورد چگونگی موثر ساختن یک شعار تبلیغاتی مطرح میشود اینست که بررسی کنید آیا آن شعار کسب و کار می‌تواند به تنهایی بایستد یا خیر. یعنی؛ باید به اندازه کافی واضح و آسان باشد تا پیام تبلیغاتی شما را حتی بدون لوگوی شما منتقل کند.

برندها شعارهایی را انتخاب می‌کنند که بخشی از نام آنهاست، به طوری که نام برند با شعارشان مترادف شود، حتی زمانی که گوینده عمداً به برند اشاره نمی‌کند.

۹٫ تعهد خود را نمایش دهید

شعارها روشی قدرتمند برای نشان دادن میزان تعهد شما به ارائه یک تجربه عالی برای مشتری هستند.

هر برندی نمی‌تواند از یک شعار مبتنی بر تعهد بهره مند شود. بنابراین چگونه می‌توان شعاری ساخت که متعهد و قابل ارائه باشد؟ به عنوان مثال می‌توان به شعار دیزنی لند؛ “خوشحال ترین مکان روی زمین” اشاره کرد. این برند آنقدر این تعهد را جدی می‌گیرد که اطمینان حاصل می‌کند که هر جاذبه ای در پارک، تجربه و خاطراتی شاد ایجاد می‌کند که مدت ها پس از بازدید از پارک با بازدیدکنندگان باقی می‌ماند.

۱۰٫ شعار تبلیغاتی را مثبت نگه دارید

شعار سازمانی شما باید حسی مثبت را القا کند. باید باعث شود مشتریان شما برند شما را با یک تجربه لذت بخش مرتبط کنند. چنین پارامتری می‌تواند یک تعریف باشد.

پیشنهاد مطالعه: ۷ راهکار برای بهبود تجربه مشتری

 

۱۰ نمونه از بهترین شعار های تبلیغاتی سازمانی

بهترین شعار تبلیغاتی نایک

۱٫ نایک: فقط انجامش بده.

“فقط انجامش بده.” یکی از بزرگترین و موفق ترین شعارهای تاریخ است.

دلیل شهرت جهانی آن این است که با هر شخص در فضایی منحصر به فرد صحبت می‌کند. برای برخی، این انگیزه‌ای برای عبور از مرزها و محدودیت‌های خود است. دیگران برای غلبه بر موانع بر سر راه خود الهام می‌گیرند.

در نهایت، مردم این شعار را نشانه ای برای شکستن موانع و تحقق رویاهای خود می‌دانند. و اینها ارزش هایی هستند که هرگز از مد نمی‌افتند

“فقط انجامش بده.” به طور موثر روحیه فردگرایی و کنترلی را که فرد امیدوار است در زندگی به آن دست یابد، تسخیر می‌کند.

شعار اسکیتل

۲٫ Skittles: طعم رنگین کمان را بچشید.

“طعم رنگین کمان را بچشید” به دلیل توانایی قدرتمند در تأثیرگذاری بر حواس مشهور است.

Skittles با ایجاد شعاری که به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد درک متقابل حسی از رنگ‌های مزه‌ای را که فقط قابل مشاهده است، تجربه کنند، کشش جهانی پیدا کرد.

این یک تکنیک شعار تبلیغاتی متقاعد کننده است که به مردم اجازه می‌دهد طعم Skittles را با دیدن رنگ های رنگین کمانی که در زندگی روزمره آنها وجود دارد مرتبط کنند.

ذهن تنها از طریق بینایی و شنوایی به آن ارتباط ذهنی اجازه می‌دهد تا طعمی تقریباً محسوس داشته باشد.

شعار کسب و کار اورئال

۳٫ L’Oréal: چون ارزشش را دارید.

طبق گزارش L’Oréal Paris:

وقتی می‌گوییم “تو ارزشش را داری” یک شعار نیست. یک ماموریت برند است. ما در تلاشیم تا روزی با شنیدن شعار “تو ارزشش را داری”، زنان در همه جا پاسخ دهند: “ما هرگز برای لحظه ای شک نکردیم.”

“چون تو ارزشش را داری.” شعاری افسانه ای و نمادی از توانمندسازی زنان در هر سن و پیشینه ای است. این شعار طراحی شده تا زنان آگاه شوند که زیبایی و احساس ارزشمندی آنها، ضروری است. L’Oréal از زنانی با پیشینه‌ها و فرهنگ‌های مختلف استفاده می‌کند تا برند را در سراسر جهان به بازار عرضه کند و این عبارت را مرتبط و معتبر می‌سازد.

این بیانیه ای است برای نسل زنان امروز و نسل های آینده.

از زمان ایجاد شعار تبلیغاتی “چون شما ارزش آن را دارید.” به ۴۰ زبان ترجمه شده است. این شعار به یک شعار متحد کننده در سراسر جهان تبدیل شد که زنان را به هم پیوند می‌داد و آنها را تشویق می‌کرد تا بدون ترس زیبایی، جاه طلبی ها و ارزش خود را هر روز در آغوش بگیرند.

۴٫ هیئت تحقیقاتی شیر کالیفرنیا: شیر گرفتی؟

چگونه هیئت تحقیقاتی شیر کالیفرنیا در زمانی که مردم در تمام سنین نوشابه را به عنوان نوشیدنی مورد علاقه خود انتخاب می‌کردند، می توانست نوشیدن شیر را سرگرم کننده کند؟ آنها با راه اندازی پویشی با ایده مبتکرانه “شیر گرفتی؟” کار خود را شروع کردند. آنها به سادگی تصاویری از افراد مشهور و معمولی را با شعار خود “Got Milk” قرار می‌دادند.

تبلیغ شیر

هدف چه بود؟ همه افرادی که در این آگهی‌ها حضور داشتند، سبیل‌های سفیدی داشتند، انگار که یک تکه بزرگ شیر برداشته باشند. این تداعی و شعار ساده اما تاثیرگذار، باعث شد مردم آخرین باری را که از نوشیدن شیر لذت می‌بردند به یاد بیاورند. این شعار همچنین به جایگاه این افراد به عنوان مدافعان شیر کمک کرد.

شعار اپل

۵٫ اپل : متفاوت فکر کنید

در سال ۱۹۹۷، اپل تبلیغی را منتشر کرد که قصیده ای برای شخصیت هایی بود که متفاوت فکر می‌کردند و دیدگاه ها را تغییر می‌دادند. این فیلم با شعارهایی که به یکی از شناخته شده ترین شعارهای جهان تبدیل شده، امضا شد. این فیلم توسط خود استیو جابز خلق و روایت شده است.

این شعار به مشتریان اپل احساس متفاوت بودن و منحصر به فرد بودن در رویکردشان نسبت به زندگی را می‌دهد.

 

 

شعار bmw

۶٫ BMW: ماشینی برای رانندگی بی نهایت.

شعار جاودانه BMW، که در دهه ۱۹۷۰ طراحی شد، بین دوستداران خودرو و صاحبان خودرو به طور یکسان قابل احترام است. این شرکت بر روی جنبه عملکرد وسایل نقلیه خود تمرکز کرده است. خودروهای تولیدی این کمپانی بهترین گواه بر این ادعای جسورانه هستند.

BMW با موفقیت شعاری را طراحی کرد که می‌تواند تصور خریداران احتمالی خودرو را نسبت به این برند تغییر دهد.

تبلیغ تیغ

۷٫ Dollar Shave Club: تراشیدن زمان. تراشیدن پول

Dollar Shave Club یکی از اولین برندهایی بود که از “جناس” برای بیان مزایای برند خود استفاده کرد. بازی هوشمندانه با کلمات که لبخند را بر لبان آدم می آورد.

این شعار نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید در زمان صرفه جویی کرده و هزینه ای را که برای اصلاح با محصولات فوق العاده Dollar Shave Club خرج می‌کنید کاهش دهید. بنابراین، مزیت محصول نیز به طور هوشمندانه ای در این شعار به چشم می‌خورد.

شعار تسکو

۸٫ Tesco: هر چیز کوچکی کمک می‌کند

تسکو با اتخاذ رویکردی متواضعانه برای توصیف برند، شعاری به یاد ماندنی ایجاد کرده که در مورد توجه به جزئیات به همه چیزهایی که دارند صحبت می کند.

“Every Little Helps” همچنین در مورد نحوه ارائه انواع کالاها و محصولات روزمره توسط این شرکت صحبت می‌کند، صرف نظر از اینکه کالا چقدر کوچک و ناچیز باشد.

تبلیغ شیر

۹٫ Lay’s: نمی‌توان فقط یکبار خورد.

برندهای کمی ممکن است شعاری انتخاب کنند که مشتریان خود را به چالش بکشد. اما Lay’s این کار را انجام داد.

چه Lay’s باشد چه نباشد، هیچ کس نمی تواند فقط یک چیپس بخورد. اما از زمانی که این شرکت چنین ادعایی را نسبت به محصولاتش مطرح کرد، Lay’s را به یکی از اعتیادآورترین شرکت‌های تولید چیپس سیب‌زمینی در سطح جهان معرفی کرد.

 

 

مک دونالد ۱۰٫ مک دونالد: من آن را دوست دارم

استفاده از این شعار تبلیغاتی که در سال ۲۰۰۳ شروع شد، مک دونالد را به یکی از لذت بخش ترین برندهای فست فود تبدیل کرده است.

 

وقتی در هر زمینه ای از جمله “من آن را دوست دارم” استفاده کنید، مک دونالد به طور خودکار به ذهنتان خطور می‌کند. این مثال به شما آموزش می‌دهد که چگونه شعاری بسازید که به مشتریانتان بگوید می‌خواهید درباره برند شما چه فکری داشته باشند.

 

انواع شعار تبلیغاتی به همراه مثال‌

در ادامه ۵ نوع شعار تبلیغاتی به همراه مثال ذکر حواهیم کرد.

۱٫ شعارهای تجاری

شعارهای تجاری وظیفه شان پیام رسانیست. هدف از شعار تجاری، انتقال ارزش های برند شماست. خواه اعتماد به نفس، عشق به خود، اعتماد یا انقلاب باشد، انتقال این ارزش ها در یک شعار به کسب و کارها کمک می‌کند تا با مشتریان خود ارتباط بهتری برقرار کنند.

چند نمونه عالی از شعارهای سازمانی:

  • میو میکس: “طعم بسیار خوبی دارد، گربه‌ها آن را با نام می‌خواهند.”
  • KFC: “انگشت خوب است.”
  • Lay’s: “نمی‌توانید فقط یک عدد بخورید.”
  • زارا: “برآمدگی های خود را دوست داشته باشید.”

البته باید ذکر کنیم که هم‌آوایی این شعارها به زبان اصلی خودشان بسیار زیباتر از حالتی است که برگردان می‌شود.

۲٫ شعارهای تبلیغاتی توصیفی

یک شعار توصیفی عبارتی است که آنچه را که کسب و کار شما ارائه می دهد و مخفف آن است را توصیف می کند. شعارهای توصیفی باید چیزی باشد که مصرف کنندگان بتوانند آن را تجسم کنند. اگر هدف شما ارسال یک پیام واضح و واقعی به مصرف کنندگان است، شعارهای توصیفی راه حلی برای آن هستند.

شعار توصیفی باید دقیق و قابل درک و با تأثیر قوی باشد. چند نمونه عالی:

  • Walmart: “پول پس انداز کنید. بهتر زندگی کنید.”
  • شرکت موزاییک: “ما به جهان کمک می‌کنیم تا غذای مورد نیاز خود را پرورش دهد.”
  • شیر لبنی کادبری: “یک و نیم لیوان شیر در هر بار”.

۳٫ شعارهای تبلیغاتی قانع کننده

یک شعار سازمانی متقاعد کننده پیامی قانع کننده برای متقاعد سازی مشتریان بالقوه است تا محصول یا خدمات شما را امتحان کنند. اگر می‌خواهید یک شعار قانع‌کننده بنویسید، توضیح دهید که چرا و چگونه برند شما می‌تواند بر مشتریان تأثیر مفیدی بگذارد. چند مثال عالی از شعارهای قانع کننده:

  • برگر کینگ: “به راه خودت برس.”
  • L’Oréal: چون ارزشش را داری.”
  • کیت کت: “یک استراحت داشته باشید، یک کیت کت داشته باشید.”
  • مستر کارت: “چیزهایی وجود دارد که با پول نمی توان خرید. برای هر چیز دیگری، مسترکارت وجود دارد.”

۴٫ شعارهای خلاقانه

شعارهای خلاقانه باعث افزایش پاسخ مشتریان می شود. شرکت هایی که می خواهند استانداردی را رعایت کنند از شعارهای هوشمندانه ای استفاده می کنند که اغلب کمی خارج از چارچوب هستند. شعارهای کمدی نیز به دلیل پیام رسانی نامتعارف اما موثر در این دسته قرار می گیرند.

این نوع شعارها برای الهام بخشیدن و سرگرمی است.

  • Maybelline: “شاید او با آن متولد شده باشد. شاید Maybelline باشد.”
  • Ronseal: “این دقیقا همان چیزی است که روی قلع می گوید.”
  • Bounty: “سریعتر جمع کننده بالا.”
  • جزر و مد: “جزر و مد است، خاک بیرون است.”

۵٫ شعارهای احساسی

شعارهای احساسی باعث واکنش احساسی در میان کاربران می شود. این شعارها فقط فروش یک محصول یا خدمت نیستند، بلکه چیزی را در شما خلق می کنند. آنها معمولا کوتاه هستند. چنین شعارهایی به تحقیقات روانشناختی گسترده نیاز دارند تا اطمینان حاصل شود که احساسات مناسب را برای آنچه برند نشان می دهد برانگیخته می کنند یا نه؟

  • BMW: “لذت رانندگی محض.”
  • DeBeers: “الماس برای همیشه است.”
  • دیزنی لند: “جایی که رویاها به حقیقت می پیوندند.”
  • تسکو: “هر چیز کوچکی کمک می کند.”

 

ویژگی بهترین شعار های تبلیغاتی

شش ویژگی که بهترین شعار‌های تبلیغاتی را می‌سازد:

  1. به یاد ماندنی: ساده، مختصر، گاهی خنده دار است و پس از یک یا دو بار شنیدن در ذهن مشتری باقی می ماند.
  2. دوستانه: تصویری مثبت و قابل دسترس برای کسب و کار ایجاد می کند. بهترین شعارها پر جنب و جوش، متقاعد کننده و مثبت هستند که تأثیری ماندگار بر مصرف کنندگان می گذارد.
  3. قابل درک: ماهیت یک شرکت یا محصول را به سادگی و به وضوح توضیح می دهد. تنها با خواندن چند کلمه، مشتریان باید بفهمند که چه چیزی می توانند دریافت کنند یا چه احساسی در هنگام خرید یک محصول یا دریافت خدمات می توانند داشته باشند.
  4. منحصر به فرد: یک شعار عالی بهترین ویژگی های سازمانی شما را برجسته می کند. این نشان می دهد که چگونه محصول و خدمات شما متفاوت و بهتر از رقبا هستند.
  5. شفاف: موثرترین شعارها هویت برند یا محصول شما را به روشی واضح و ساده تکمیل می کنند.
  6. قدرتمند: باعث می شود کاربران شما احساس قدرت کنند.

 

یک شعار تبلیغاتی جذاب و تاثیرگذار می تواند کسب و کار شما را برای سالهای آینده به یاد ماندنی کند.

برای نوشتن شعار تبلیغاتی شرکت خود از نکات زیر استفاده کنید:

  • با طوفان فکری کلمات شروع کنید.
  • کمی استراحت کنید و شروع به انتخاب کلماتی کنید که بیشتر به شما مربوط هستند.
  • سعی کنید با این کلمات جملات کوچکی بسازید.
  • استراحت کنید (شاید یک یا دو روز)، و سپس با نگاهی تازه به آنها بازگردید.
  • جملات و عباراتی را انتخاب کنید که منطقی و خوب باشند.
  • ببینید این شعارها چگونه از زبان بیرون می آیند و چه احساسی را در مخاطب ایجاد می کنند.
  • برای الهام گرفتن به شعارهای دیگر شرکتها نیز نگاه کنید.
  • این روند را تکرار کنید تا زمانی که شعاری که دوست دارید را خلق کنید .

 

شعار سازمانی چیزی بیش از یک کلمه است.

بهترین شعار های تبلیغاتی ؛ خاطرات، احساسات، تصاویر، عواطف، ذائقه‌ها را به ذهن متبادر می‌کنند، آنها تجربیاتی نامرئی در مغز هستند.

فراموش نکنید که؛ به خاطر سپردن آسان، کارکردی حیاتی در ساخت بهترین شعار تبلیغاتی است. با این حال، ایجاد یک حس به یاد ماندنی و مثبت در افراد، یک شعار سازمانی را به سرمایه گذاری ابدی در شناخت برند تبدیل میکند.

تقریباً هر شعار خوب از کلمات ساده و آسان تشکیل شده، کلماتی که در گفتار روزمره استفاده می شوند. اما وقتی یک عبارت ساده را با خاطره تصویر برند خود ترکیب می کنید، به یکی از حیاتی ترین اهداف در تبلیغات و برندسازی دست یافته اید.

شعارهای جذاب و به یاد ماندنی در تمامی محیط های بازاریابی حیاتی هستند.

بهترین شعار های تبلیغاتی به راحتی و فوراً قابل تشخیص هستند، زیرا مردم آنها را به خاطر می آورند. هنگامی که یک نام تجاری منحصر به فرد و یک لوگوی متمایز پیدا کردید، ایجاد یک شعار سازمانی عالی قدم بعدی برای ساختن یک هویت برند قدرتمند است.

برای دریافت اطلاعات در خصوص خدمات مشاوره در این مورد به صفحه مشاوره تبلیغات و برندینگ مدیرنو مراجعه فرمایید.

با ما در ارتباط باشید.

منابع: logo و هیئت تحریریه مدیرنو

برچسب ها: چگونه شعار تبلیغاتی بنویسیم , چگونه شعار بسازیم , چگونه شعار تبلیغاتی بسازیم , چگونه شعار سازمانی بسازیم , نوشتن بهترین شعار تبلیغاتی کسب و کار .

بازاریابی پیشرو

در این مقاله به ۵ قانون طلایی که در بازاریابی…

بازاریابی حرفه‌ ای

در این مقاله از مدیران نواندیش؛ به دانستنی‌های جالب از…

بازاریابی و فروش استارتاپ ها

در این مقاله از مدیران نواندیش؛ به ۹ نکته مهم…

ژئومارکتینگ یا بازاریابی مکان محور

در این مقاله از مدیرنو؛ به اینکه ژئومارکتینگ یا بازاریابی…

سلاح پنهان بازاریابی و فروش

در این مقاله از مدیران نواندیش؛ به اینکه سلاح پنهان…